Pages

2019/05/27

Argazki lehiaketara aurkeztutako argazki gehiago

Hona hemen Durangaldeko txokorik ederrena argazki lehiaketara aurkeztutako beste argazki batzuk.
GOGORATU! argazkiak aurkezteko azken eguna maiatzaren 29a izango da.

OIZ
Erreka gardenak, amaigabeko bidezidorrak, lasaitasuna...Mendi tontorretik itsasoa, herriak eta urrun dauden mendiak ikusten dira. Noizean behin, lainoek behean dauden herriak nola estaltzen dituzten ikus daiteke, itsasoko aparra balitz bezala. Urrutitik ikuste daitezkeen eolikoak ere paisaiaren parte dira eta nola edo hala, nire etxea hurbil dagoela diote.



 AbadiƱon, Olako zubia.
Ahmed, ama hil da...- esan nion gure saharar-euskaldun semeari.
Besarkada amaigabe baten elkartu ginen bixok. Gero bere indar guztiak bihotzean batuz, etxetik irtetzen sentitu nuen.
Badakit, seguru nago, Olako zubira hurreratu zala Jadussaren bila.
Ahmedek, umetan zubi erraldoi batekin egiten zuen amets; denbora laburrean Saharara zein AbadiƱora     noiznahi eramango zuena...




Nire Durangoko txokorik gogokoena hau da. Naiz eta Ana Deunako arkua hain famatua eta polita izan, niri, batez ere, gustatzen zaidana ondoko etxea da.
Beti gogoratzen naiz txikitatik gaztelu bat iruditzen zaidala. Lehioak, sarrera, balkoia ipuinetan agertzen diren bezala, eta ondoan erreka, arkua era Eliza, izugarria!!
Oso ezaguna ez den arren,  niretzat Durangoko etxe politena  dudabarik da.







"Lilia eta Mugarra"

Neure lorategiko lili baten soiltasuna handitasun bilakatzen da Mugarra atzean dotore altxatzen denean. Landareen samurtasuna eta kareharriaren babesa lagun ditut neure Durangaldeko bizitza honetan. Horregatik hau da, Durangaldeko nire txokorik gogokoena.

No comments: