Pages

2018/05/29

Durangaldeko txokorik ederrena ARGAZKI LEHIAKETA

Hemen dituzue jasotako argazki batzuk. Gogoratu, argazkiak jasotzeko epea ostiralean, Ekainaren 1ean, bukatzen dela.
Oraindik garaiz zabiltzate zuen txoko gustukora joan eta klik batzuk egiteko. Idatzi hitz batzuk (30-40 hitz) zergatik duzuen gustuko azaltzen eta bidali.



 Atxondoko bailaran zehar ibilbide batean murgilduta nagoenean ANBOTO aurrez aurre ikustean sentitzen dudan lilura eta pasioa deskribaezina da. Neguan edurtuta dagoenean edota udan argi izpien distirarekin beti da ederra bere inguruan gozatzea eta erlaxatzea.






 

Arrazolatik hasi eta Anbotora bidean dagoen pagadia eta bertatik igarotzen den erreka magikoak dira. Edozein momentutan galtzagorriak, Lamiak edota Mari bera agertuko direla pentsatzen dut.




Nik Durangoko txoko hau dur gustuko nire etxeko sukaldetik ikusten diren bistak direlako. Argazkian, mendiak eta atletismo pista agertzen dira, eta hauek gehien gustuko ditudan gauzetatik batzuk dira. Nire ustez gainera, Durangoko lekurik eta orokorrean bistarik politenak dira eta  horregatik aukeratu dut txoko hau.
 

Bizitzak astintzen nauenean, Iruatxeta Goiko orratzera joaten naiz, bere aurrean jesartzen naiz eta isilean bere energiaz bustitzen naiz. Bere indarrak harritzen nau baita adoretasunak eta bakarlekuaren edertasunak ere. Han egoten naizenean, ezer ez da berdin, dena urrun geratzen da. Horregatik, bera da nire txoko xarmangarria. 

No comments: